SİTEMİZ DÜZENLENME AŞAMASINDADIR. BİLGİLERİNİZE ARZ OLUNUR.

23 Nisan 2010 Cuma


Denizkızıdır Salı pazarında gözlerin

Sen kıyıdan kıyıya
Akçaabat olurken
Mavi yamalı göğüm
Görürdü mart soğuklarını
Kedileşirken kiremitlerde

Ben çorapsız mendilsiz
En çok da sensiz büyüdüm
Sende Pirali köftenin piri
Bin Ali oldu şimdi her biri
Pulatanaydin sevmek için
Bahaneydin
Damla damla içtim seni
Şahaneydin
Kılçığını sevdiğimin diyarı
Yokluğunu taşıyamam
Köfte kokulum
Kınalı kuzumun otlağı
Çalımlı kızımın sokağı
Her hali güzelim
Yüreğimden sevdim seni
Yüreğinden
Ak caminin gölgesinde
Zayara
Şinik
Mucira
Yalınayak acılar nurumdur
Onurumdur seninle
Kaynatırken terimi
Mor soğuklu geceler
Kalanima susturur
Yorgunluğumu

Zeytin bakışlım
Eli nakışlım
Karayemişim
Kar yemişim dağlarında
Küsmedim
Karanfilin ak yerisin
Emeğim alın terim
Elim kolum her yerimsin Akçaabat
Saklarım masumiyetini ihanetlerden
Sarı boyalım
Horumun
Horon olduğu yerde
Puslu duman titremesi yüreğin
Mahşer-i honefter olur
Gözlerinin çimenlerinde
Kemençe mani
Kollar kollar
Ula kim
Yüzüne tütün olduğum
Vallahi sevdim seni
İşte şuramdasın
Mavi bir soluk gibi
Vapurlu takalı
Hamsi limon odun ateşi
Kurarken saltanatını sofralara
Aşk bir süvaridir sırtında dalgaların
Canımsın
Heyecanımsın
Karalâhanam beyaz talihim
Gül bahçem kemençem
Eğlencem
Hayatım
Hamaratım
Akçaabat’ım
2003





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder